Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Ενας πελάτης μπαίνει στην τράπεζα και κατευθύνεται στην ταμία.


Ενας πελάτης μπαίνει στην τράπεζα και κατευθύνεται στην ταμία:...

- Μωρή, της λέει, άνοιξέ μου έναν λογαριασμό! - Σας παρακαλώ πολύ, κύριε, πώς μιλάτε έτσι; - Ελα μωρή, που σου μιλάω εγώ. Ανοιξέ μου έναν λογαριασμό, σου είπα και άσε τις φλυαρίες. Όπως γουστάρω θα σου μιλάω και σκασμό εσύ. - Μα κύριε, τι τρόπος είναι αυτός; Εγώ σας μιλάω ευγενικά και εσείς, χωρίς λόγο με βρίζετε! - Σκάσε ρε σου είπα.. Κάνε την δουλειά σου, μην σε πλακώσω εδώ μέσα, και κάνε την βγάζοντας τον σκασμό. Την φασαρία ακούει ο διευθυντής του καταστήματος και ενοχλημένος που κάποιος αναιδής πελάτης μιλάει τόσο άσχημα στην ευγενική υπάλληλο της τράπεζας, εξοργίζεται. Πλησιάζει στο σημείο της φασαρίας και λέει στον πελάτη: - Κύριε, τι συμβαίνει εδώ; Γιατί μιλάτε έτσι; Υπάρχει πρόβλημα; Είμαι ο διευθυντής του υποκαταστήματος. - Ε, ναι λοιπόν. Υπάρχει πρόβλημα. Εχω κερδίσει 1.5 δις στο ΛΟΤΤΟ και ήρθα να το καταθέσω. - Χμ... και σου κάνει νούμερα η παλιοβρώμα, ε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου